Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

I ten Váš případ je pro fejeton.. R^. Smutnější ale je, když vám mobil někdo ukradne. To se stal příklad v naší rodině. Jedna z příbuzných, zdravotnice, se kdysi v hospůdce přichomejtla ke rvačce několika podroušených mladíků, jeden z nich byl zraněn a ona ho ošetřila. Při té bohulibé činnosti však některý z přičumujících taky- aktérů neváhal, a ze zadní kapsy riflí ji pohotově ukradl mobil... I takové máme spoluobčany. Bohužel... :-/Rv

0 0
možnosti

Já jsem po jednom zvlášť vydařeném tahu přišel domů bez mobilu (na tehdejší dobu to byla supermoderní Motorola bratru asi za 16 tisíc). Ráno jsem se pokoušel ho provolat, jestli to někdo nezvedne, ale bohužel - nic. Nezbylo než potupně chodit po všech hospodách, kde jsem ten večer byl a ptát se po něm. Ve třetí jsem měl štěstí. Poctivá servírka už ho měla schovaný za pultem. Našla ho ráno zapíchnutý v jedné z děr kulečníku (poolu). :-) Prozvánění neslyšela, protože jsem měl vtipně nastaveno jen vibrační vyzvánění.

0 0
možnosti
Foto

To jsi dobrá, Jitko... Jsem roztržitá, i mně se to bohužel stává... (I když ne často). Naposledy jsem si například umělohmotné vajíčko - (časoměřič) omylem uložila do lednice. A pak jsem je tři dny hledala...;-)

1 0
možnosti
Foto

Samozřejmě, že se mi to taky stalo, proto jsem to zdůraznila;-)

1 0
možnosti
Foto

Mirko, u nás je to na denním pořádku...mobily, peněženky, už to ani nepočítám. Samozřejmě ztrácí hlavně muž, pak syn,.... ale já NIKDY;-D

1 0
možnosti
Foto

Pane Vladimíre, takže Váš ztracený mobil = atraktivní zážitek - a navíc, na nuda-pláži. :-)To se tak každému hned nepoštěstí... Jak vidět, "všecko zlé je k něčemu dobré. " Díky r za reakci. R^

0 0
možnosti

To se stava. I ja ho jednou ztratil. Nejak mi vyskocil z kosiku na kole. Take jsem nekolikrat projel pomalu celo cestu a nic. Pak mne doma napadlo si na nej zavolat a po tretim zazvoneni se mi ozval zensky hlas. Ano nasly jsme ho na ceste prijedte si pro nej. jsme na Birkensee na jizni strane, mame okrovou deku a vedle ni videnskej ruksak. nastesti jsem mel v lednicce lahev vychlazeneho sektu, tak jsem ho vzal s sebou jako nalezne. ty damy mi ale predem nesdelily, ze ta jizni strana je nudaplaz. To bylo radosti.

2 0
možnosti

no ještěže jste věděl co je to Gelberde;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 331
  • Celková karma 23,40
  • Průměrná čtenost 721x
Povoláním výtvarnice - kreslím, fotografuji, píši, zajímám se o vše, někdy i o politiku. Zlobí mě lež, pokrytectví, nespravedlnost, nesoulad ve společnosti - i v mezilidských vztazích. Publikace mých článků a fejetonů v různých časopisech, knížka vzpomínek a příběhů, Vyprávěnky. 

mpantlikova@seznam.cz

Seznam rubrik